Sponsor

banner image

recent posts

E-komercija. Kas tai, kokia nauda bei trūkumai?



Nereikia būti verslo ekspertu, kad žinotumėte, jog pastaraisiais metais e-komercija pakeitė šiuolaikinę rinką. Nors tai yra dominuojantis modelis, parduodant prekes ar paslaugas internetu, yra daug privalumų ir trūkumų.

Todėl verslui reikia pažvelgti ne tik į ažiotažą ir susikurti savo požiūrį į elektroninės prekybos vertę. Kaip tai padeda įmonėms ir kodėl vartotojai mėgsta pirkti internetu? Svarbu išnagrinėti abi perspektyvas, nes nauda vartotojams gali tapti elektroninės prekybos įmonių trūkumu. Sėkmingiausios įmonės supranta visus privalumus ir trūkumus dar prieš pradėdamos matyti augančius pardavimus.

Elektroninės komercijos pranašumai

Internetas gali būti vienintelis svarbiausias šiuolaikinės visuomenės aspektas. Ji vaidina pagrindinį vaidmenį visose srityse - nuo politinio diskurso ir aukštojo mokslo iki mūsų elgesio ir verslo. Todėl nenuostabu, kad perėjimas prie elektroninės prekybos modelio turi daug privalumų.

Pašalina fizinių parduotuvių poreikį

Elektroninė prekyba pašalina fizinių parduotuvių poreikį ir leidžia įmonėms išplėsti savo klientų ratą. Be to, kad neleidžiama ilgų eilių, elektroninės prekybos svetainės suteikia didžiulį pranašumą tiek pirkėjams, tiek parduotuvėms, kurios nėra pagrindinėse miesto vietose. Net jei esate įsikūręs dideliame mieste, elektroninė prekyba atveria naujas rinkas ir leidžia jums sukurti naują verslo modelį, orientuotą į besiplečiančią vartotojų bazę. 

Pinigų taupymas

Jūsų verslas taip pat gali sutaupyti pinigų nuomai, komunalinėms paslaugoms, priežiūrai ir kitoms išlaidoms, susijusioms su fizinėmis parduotuvėmis. Jūsų elektroninės prekybos parduotuvė iš esmės gali likti atvira visą parą, nesamdant darbuotojų prižiūrėti parduotuvės ir apsaugoti prekių. Kadangi jūs neapsiribojate tam tikru lentynos vietos kiekiu, neribojamas prekių, kurias galima parduoti internete, skaičius, o jūsų parduotuvės atsargos gali padidėti eksponentiškai.

Jokių papildomų išlaidų

Skaitmeniniai produktai gali būti parduodami internete be jokių papildomų išlaidų. Elektroninės prekybos dėka vartotojai gali akimirksniu įsigyti muzikos, vaizdo įrašų ar knygų. Parduotuvės dabar gali parduoti neribotas šių skaitmeninių prekių kopijas, nesirūpindamos, kur laikys inventorių.

Plėtra

Elektroninė prekyba taip pat leidžia jūsų verslui išplėsti savo mastą lengviau nei fiziniai mažmenininkai. Norint paspartinti išsiregistravimą, reikia daugiau darbuotojų, daugiau vietos skiriama linijoms formuoti, pirkėjai jaučiasi labiau perpildyti, nes auga klientų bazė ir atsargos. Žinoma, augant verslui logistika visada tampa sunkesnė, nesvarbu, kaip verslas veikia. 

Lengvesnis bendravimas su klientais

Elektroninės prekybos įmonėms dažnai lengviau bendrauti su klientais. Kadangi elektroninės prekybos prekybininkas fiksuoja kontaktinę informaciją el. pašto forma, išsiųsti ir automatinius, ir pritaikytus el. laiškus yra paprasta. Praneškite klientams apie išpardavimą, reklamuokite naują produktą arba tiesiog susisiekite su klientais, kad asmeniškai prisiliestų - visa tai su minimaliomis pastangomis.

Elektroninės komercijos trūkumai

Nors iš pradžių gali atrodyti, kad el. prekyba išspręs visas jūsų verslo problemas, perėjimas iš fizinės vietos į internetinę parduotuvę turi trūkumų.

Šilti santykiai tarp pirkėjo ir pardavėjo

Daugelis vartotojų vis dar teikia pirmenybę asmeniniam prisilietimui ir santykiams, susiformavusiems fizinėje parduotuvėje. Tai gali būti ypač naudinga klientams, perkantiems specializuotus produktus, nes jie gali norėti pasikonsultuoti su ekspertais, kad gautų geriausią produktą jų poreikiams. Patikima klientų aptarnavimo linija negali pakeisti bendravimo akis į akį su specializuotu pardavimo atstovu. Be to, daugelis klientų nori įsigyti produktą prieš pirkdami, pavyzdžiui, pirkdami drabužius.

Saugumas

Saugumas ir kreditinių kortelių sukčiavimas taip pat yra didžiulė rizika perkant internetu. Vartotojai rizikuoja sukčiauti tapatybe ir panašiais pavojais kiekvieną kartą įvedę savo informaciją į svetainę. Jei jūsų svetainė neįtikina pirkėjų, kad išsiregistravimo procesas yra saugus, jie gali išsigąsti pirkdami. Kita vertus, verslui gresia sukčiavimo atakos ir kitos kibernetinės atakos. 

Kiti nepatogumai

Jei apsipirkimas susijęs su tiesioginiu pasitenkinimu, tada vartotojai lieka tuščiomis. Dažnai jiems tenka mokėti daugiau už pagreitintą pristatymą arba laukti kelias dienas, kol produktas atkeliaus. Laukimas gali atstumti klientus. Įmonėms pristatymas tampa ypač sudėtingas, kai klientas nori grąžinti pinigus. 

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme pagrindinius e-komercijos privalumus bei trūkumus. Dabar jūs puikiai orientuojates šioje srityje ir galite lengvai nuspręsti ar jums  toks variantas yra patogesnis už fizines parduotuves ar ne.

Straipsnis yra parengtas, vadovaujantis contourenterprise.lt informacija.


E-komercija. Kas tai, kokia nauda bei trūkumai? E-komercija. Kas tai, kokia nauda bei trūkumai? Reviewed by Internet Guru on September 01, 2021 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.